lördag, december 29, 2007

Jul, jul

Julen är över. Nästan i alla fall. Mätt har man blivit. Jag har förutom att äta även hunnit med att sova, kolla på tv, spela Alfapet med familjen, födelsedagsfirat lite till, fått julklappar, träffat vänner, varit ut en sväng, träffat lite släkt (dvs min faster med man typ), läst en bok, handlat lite grejer, lyssnat på musik samt arbetat hårt på Posten.

Nu börjar verkligheten göra sig påmind så smått igen och jag ska snart besöka Arbetsförmedlingens hemsida för att se om det dykt upp nåt nytt under julen. Måste även rapportera in hur jag kan jobba de första veckorna av det nya året. Tentan innan jul lär ju inte ha gått så bra så jag borde läsa lite i den enda bok jag plockat med mig hem. Ett PM ska ju skrivas också men det får nog vänta ett tag till det där. Riktigt slut är nog inte julen ändå...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nä julen är slut vid tjugondeknut.. eller va det heter :) Hoppas allt är väl med dig!

Anonym sa...

julen är definitivt inte över innan trettondagshelgen, så du har tid kvar...i alla fall så länge du klarar av att hävda att du tycker att de religiösa högtiderna är viktiga...

Anonym sa...

Gott Nytt År!!!!!!!!!