fredag, december 21, 2007

Min dag

Dagen med bakistenta och strömavbrott i tentasalen är redan i det förflutna. Idag är det min dag, min födelsedag, och jag har öppnat presenten från landet i väster. En sjal var det. Nu lyssnar jag på Christian Kjellvander och ska äta en macka eller nåt och sen jävlar i min lilla låda ska jag gå och sova. För min dag börjar ju egentligen mest när jag vaknar även om jag redan mottagit flera födelsedagshälsningar, och jag kan ju inte sova bort hela min dag. Sovmorgon ska jag allt ha men jag har så fruktansvärt mycket att hinna med imorrn. Packa, städa, diska, betala räkningar och helst också tvätta lite innan det är dags för lite öl.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!!! Jag kommer nog ihåg att du fyller år idag! Maja fyller oxå idag fast hon blir 3 =)
Haha det där med tummen och Dino kommer jag faktiskt oxå ihåg!! haha!
Ha en bra föllseda!!

Anonym sa...

Grattis igen och ha en bra fodelsedag och en skon jul. Glom inte att samla pa dig postskvaller ;)

Anonym sa...

Grattis!! Hoppas allt är bra. God jul lika så :)