torsdag, november 15, 2007

Stampande

Jag står och stampar, kommer ingen vart och kan inget göra åt det. Idag stampar jag inte ens mycket. Jag är så jävla förkyld. Eller så jävla förkyld är jag kanske inte, men ganska rejält ändå och även om jag står på benen så gör mig den här förkylningen helt väck i huvudet och öm i kroppen. Igår var jag på exkursion med kursen större delen av dagen. Sen kom jag hem och dog lite under lager av kläder, täcken och filt. Jag hade hoppats på att somna men istället var jag så täppt i näsan att jag mest bara blev hysterisk. Måste bli frisk snart annars kommer jag att deppa ihop totalt. Att sitta hemma och hänga och knappt orka röra en fena gör mig inget gott på något vis. Och snart får faktiskt november vara slut! Jag hoppas på en bra december och lite energi till att överleva januari, februari och mars. Sen hoppas jag på att livet återvänder. Det här funkar liksom inte.

Nu ska jag gå till Apoteket och tjacka lite värktabletter som jag kan knarka ihop med nässprayen.

Inga kommentarer: