torsdag, november 08, 2007

Slit

Fick ett städ- och mattantsgig på en förskola några dagar. Hej igen 6.40-bussen! Jag tror inte att jag behöver påpeka att jag är trött som satan? Efter gårdagen hade jag också sådär lagom ont i ryggen. Efter dagens avslutade uppdrag fick jag även ont i armbågen, den som brukar krångla och bli inflamerad emellanåt. Men jag ska inte klaga, det är relativt lättförtjänta pengar. Och pengar behöver jag.

Det tar sig med min trissvinstplan också. I onsdags köpte jag en lott och vann femtio kronor, bytte in den mot två nya lotter på ett annat ställe, vann tjugofem kronor och bytte den mot en ny på ytterligare ett ställe och vann femtio kronor igen. Idag löste jag in den lotten mot två nya och vann tvåhundra spänn på den ena! Dom hundralapparna har jag nu hämtat ut i kontanter. Känns fint!

Inga kommentarer: