lördag, mars 24, 2012

Sociala S.

Tar igen mig efter en social vecka. Har inte varit hemma en hel kväll på hela veckan. Har haft skojigare grejer för mig, men idag behövdes en lång sovmorgon. Såhär strax före fyra har jag visserligen varit uppe ett antal timmar men jag hasar fortfarande runt i kläderna jag sov i samt skitigt hår. Tänkte greja på balkongen och putsa fönstret i balkongdörren men nu försvann ju solen. Too bad...

Veckan har varit fylld med jobb somvanligt men även med bokcirkel, kattfika, bio, konsert och häng med kollegor. Nu i helgen har jag inte en enda plan. Tvättid imorgon och träning om jag hinner, orkar och det finns plats. Annars skrotar jag runt här hemma. Ska städa, fylla på kylskåpet och kanske se till att spika upp några tavlor på väggen. Vi får väl se hur det blir med den saken. Tror jag ska beställa lite skor också. Kanske faktiskt bland annat de kängor jag spanat på i 1½ år nu...

Inga kommentarer: