torsdag, februari 02, 2012

Moi mukulat!

Moi mukulat - hej små knattar!

Konserten i måndags var fantastisk. Så jävla bra är hon och det blir bara bättre och bättre. Fick inte skivan signerad dessvärre så nu har den åkt två vändor till Stockholm utan resultat. Så mycket har jag aldrig jobbat för det förr. Siktar på UKK.

Annars har veckan rullat på och det har varit nåt efter jobbet varje dag. Konsert, fika med Anna & Anna (näääe, inte den Anna hehe), tvätt (mindre kul) och idag skulle jag klippa mig men det blev inställt och blir av imorgon istället med en annan frisör än vanligt. Ikväll är jag så trött att jag gäspar käkarna ur led nästan men jag avstyrde just en sen tupplur. Ska äta lite mackor och dricka te samt se ett avsnitt Dexter innan det är dags för Antikrundan.

Imorrn är det helg!

Inga kommentarer: