måndag, februari 27, 2012

Sjuk

Och sen blev jag sjuk. Ont i magen, ont i musklerna, ont i huden, illamående och feber på det. En liten släng sådär. Det var säkert en sju år sedan jag kräktes sist så det var väl dags nu då. Jag har varit fruktansvärt trött och idag har jag bara varit hemma för att vila upp mig och se till att jag inte smittar. Två dar i sängen och min rygg är helt förstörd. Nu ska jag utmana ödet och gå till affären. Tänkte äta något annat än nyponsoppa. Sen igårmorse har jag ätit lite banan, en halv liter nyponsoppa, två pyttesmå kexchoklad och en apelsin. Jag är fortfarande trött, och huvudet är inte riktigt med. Satsar dock på att jobba imorrn.

2 kommentarer:

Lena sa...

Krya på dig!

S. sa...

Tack!

Ska försöka jobba imorrn men det är ju sådär med orken. Dålig aptit, men jag är hungrig, så mår jag illa av att jag är hungrig. :P