fredag, februari 25, 2011

Gäsp

Känner mig lite trött och frusen idag. Skulle helst stanna under täcket, vilket jag i och för sig gjort halva dagen. Ute blåser det lite och det far lite snö i luften. Det ser inte speciellt mysigt ut även om den värsta kylan är borta nu. Jag har lite grejer att fixa och skulle behöva ge mig ut i det där. Sen skulle jag behöva ringa några samtal också. Det gillar jag inte.

Men men, idag är det nog bara att ta sig i kragen som gäller. Äta några mackor, klä på sig och iväg istället för att sjunka längre in i tröttheten. Jag längtar egentligen lite efter att städa (!) här hemma men har inte tid med det.

Ikväll blir det konsert i alla fall. Säkert! Då kommer H. hit också. Nysemestrad och förmodat brun och fräsch. Hm...jag tror jag behöver lite kaffe. Och smink.

Inga kommentarer: