lördag, december 13, 2008

Lucialördag

Återigen har jag tvättiden 12-15 som egentligen är kass för hela dan försvinner känns det som, speciellt när det blir mörkt redan vid tretiden. Men men, rena kläder är ju trevligt. Jag skulle kunna skriva om den där tröttheten men väljer att inte göra det i någon större utsträckning. Det räcker att jag kände mig så trött och sliten att jag började gråta igår när jag kom hem. Livet kändes lite hårt dessutom. En kort vända på stan, framförallt för att handla mat, var droppen. Jävla människor! Sov, vaknade till liv, kollade lite på TV, chattade lite och kollade på Sunes jul på Youtube. Sune fick mig på bra humör.

Nu ska jag hänga upp lite tvätt, dricka en kopp kaffe, ta en snabb sväng på stan och sen åka en stund till L. som ligger i soffan hemma med en fraktur på en ryggkota sen hon blev påkörd för några veckor sedan.

Sådär, en liten uppdatering i alla fall.


Uppdatering av uppdateringen: Stan och L. får vänta tills imorrn. Jag ska ta itu med att röja upp i lägenheten när jag ändå har börjat, det känns alldeles för stökigt. Sen blir det mat och bio med A., kanske Cohens nya film.

Inga kommentarer: