söndag, september 09, 2007

Håkan

Detta spanade jag in tidigare ikväll. Eller igår då om man ska vara petig. Finfin konsert! Jag var ute i fruktansvärt god tid av både mer planerade och mer oplanerade orsaker. Ensam var jag också till en början och hann med att både frysa lite och förbanna mänskligheten både i allmänhet och i synnerhet. Sällskap anlände, superbra konsert följde. Tonåringar så långt ögat kunde nå, varav rätt många rätt jobbiga. Sen köpte jag en korv och så gick vi mot stan och tog tåget hem. Fjärde gången på några månader som jag varit på Djurgården på konsert. Tre gånger Grönan (Tyrol, Lilla scenen och Stora scenen) och en gång Cirkus. Nu lär det nog dröja ett tag innan jag sätter foten där igen tror jag.

Ska gå och dra täcket över huvudet nu. Det är det enda rätta.

Inga kommentarer: