söndag, januari 15, 2012

Krämnörderi

Jag har just unnat mitt ansikte en ansiktskräm i en grön liten burk från L'Occitane de Provence. Sedan fick mina naglar och nagelband sig en omgång med en nagelbandskräm som också är från L'Occitane. Resten av kroppen smörjde jag in med en kroppsmjölk från Biotherm som luktar apelsin och är min favorit. Sånt som är mjölkigt och tunt brukar vara värdelöst när det kommer till att smörja in kroppen, men den här är superb. Och dryg. Mina fötter ska nu få umgås med Bodyshops pepparmintfotkräm.

Alltså ACO i all ära men ibland är det schyst att få lyxa till det ännu lite mer. Det är kul att se något annat än vanligt när man öppnar badrumsskåpet. Två av ovan nämnda var julklappar. Utsikten för lyxig hudvård brukar vara som bäst den här tiden på året.

Inga kommentarer: