tisdag, april 07, 2009

Investeringar

April är månaden för investeringar i mig själv tror jag visst. Doktor och tandhygienist har avverkats. Imorgon är det dags för frisören. Ska bara boka en cellprovtagning också, och invänta eventuell remiss från det där läkarbesöket. Och sen ska jag...eh, lämna in cykeln. Jag känner mig lite som min cykel theese days.

Och plånboken gillar mig inte alls. Den fick pynta upp lite för att jag skulle kunna ta mig hem till päronen över påsk också. Jag tänkte och tänkte på om det fanns någon som skulle åka bil upp, men näe. Jag missade att tänka på mina norrbottningar. Men hey, på vägen ner får jag åka första klass på tåget, det har jag aldrig gjort! Det innebär gratis Internet på tåget. Det ska vara rätt kass ukoppling vad jag förstått men ändå. Då borde jag ta med min dator. Och ska jag ta med datorn borde jag köpa det där fodralet jag tittat på. Och apropå köpa så har min bror fyllt 25 och en kompis fyllt 30 sen jag sist träffade dom och nu ser det ut som att jag träffar båda, eller i alla fall min bror eftersom han också åkt hem till päronen.

Jag ska träna också.

Det blev dyrt det här.

Inga kommentarer: