söndag, februari 13, 2005

Affischen

Den var så snygg att jag hajade till och stannade och tittade på den innan jag gick in och köpte biljetterna strax efter nyår. Jag pratar om Anna Ternheims turnéaffisch. Skitsnygg bild var det! Ansiktet och kroppen dolda i mörker. Det hängande håret och gitarren i fokus. Wow, den vill jag ha! tänkte jag. I onsdags var så konserten och det var så mycket folk på väg ut från lokalen att jag inte riktigt kom fram till bordet med skivor. Och eftersom Hanna hade bråttom till tåget, garderobskön var enormt lång och jag bara såg Montys Loco-skivor så struntade jag i det. Annas skiva har jag ju redan signerad. Vad jag uppenbarligen missade var att affischer hade sålts (jag var rätt säker på att de inte skulle säljas, speciellt eftersom en mindre variant satt uppe på Katalin) och att Anna sedan hade kommit ut för att signera. Jag hade kunnat ha en signerad plansch. Jag som funderat på att Tracy Chapman nog gjort sitt på dörren till min kokvrå. Fucking shite! Den var så snygg... Och jag hörde nåt om att demon, som är slutsåld, också skulle ha funnits. Gnnn....

Dagens i-landsproblem. Det är inte lätt alltid inte. (Men den var ju så snygg...)

3 kommentarer:

milla sa...

otur.. jag kan försöka kolla upp om affischer säljs i linköping efter konserten om du vill ;)

S. sa...

Jag mailade till infoadressen på hemsidan och frågade om den gick att få tag på i alla fall och om demon verkligen var utsåld och så. Får se vad jag får för svar. Annars vore det jättesnällt om du kunde fixa en åt mig och skicka upp den! :)

S. sa...

Det har jag också numera. ;)