onsdag, juni 27, 2012

Onsdag?

Jag börjar bli dagvill, vet inte vilken vecka det är men än så länge vet jag vilket datum det är. Jag får lön idag, det är nog därför. Det är så skönt det här med att släppa! Det var en jättebra idé att åka iväg direkt efter terminsslut.

Idag har jag ätit afrikanskt med Klara. Etiopiskt typ, injera med goda röror. Sen köpte jag jordgubbar på vägen hem. Mmm... Kul att träffa Klara!

Försöker flyttpacka lite, lösa pinaler typ, och fundera på i vilket skick jag ska lämna nuvarande lägenhet när jag åker norrut ett par veckor. Under tiden jag är borta ska den fotas för försäljning och kanske även visas upp. Jag tänker inte överarbeta något eftersom det inte är min lägenhet, och för att jag inte har tid heller, men ska göra mitt bästa för att den ska se presentabel ut. Då gäller det ju att tänka lite. "Med några enkla knep..." som det brukar heta. På lördag får jag nycklar och skriver kontrakt på min nya lya. Längtar faktiskt! Ser fram emot att börja flytta in, vilket jag tänker börja göra så smått så fort det bara går.


Inga kommentarer: