lördag, oktober 22, 2011

Lördag!

Vaknar dödstrött efter tio timmars sömn. Somnade sent, men ändå. Anar eventuellt en liten förkylning, hoppas kroppen bara luras. Det i kombination med att jag inte har någon dammsugare sedan ett tag tillbaka och inte har orkat sopa och torka golven sedan dess.

Bestämmer mig för att banga en fest ikväll. Jag orkar bara inte.

Ett plötsligt behov av att spela gitarr. Jag har gjort det längsta uppehållet på länge, flera månader, och nu efter flytten gick en sträng av. Jag måste köpa nya strängar. Det är ju så att strängar man om bör man ta alla på en gång, så det inte blir olika klang på grund av att några är äldre. Jag måste köpa strängar! Nu!

2 kommentarer:

Lena sa...

Usch då, hoppas att du klarar dig från förkylning! Misstänker att det snart dags för ett höstlov för dig, du får försöka vila dig då. Kram

S. sa...

Klarat mig so far! Det var nog bara damm och rejäl trötthet (peppar, peppar). Måste verkligen köpa ny dammsugare. Att sopa bort dammet är verkligen varesig en hit eller särskilt effektivt.

Höstlov nästa vecka. Jobbar ju hälften men det ska bli skönt ändå.