lördag, oktober 08, 2011

Ingenting

Jag gör i stort sett ingenting alls idag. Har massor med planer på vad jag skulle kunna göra men kommer helt enkelt inte till skott. Vanligt lördagsfenomen. Hela veckan tar ut sin rätt.

Idag vaknade jag flera gånger under morgonen och vid elva bestämde jag mig för att det var slutsovet. Hämtade gårdagens tidning, som låg i hallen, tände lampan och sedan blev jag så förtvivlat trött och somnade om och vaknade en och en halv timme senare.

Nu är klockan halv fyra och jag har ätit lite frukost, duschat, klätt på mig, läst lite i förrförra veckans söndagstidning, spelat wordfeud och tänkt på massa bra saker jag ska göra. I köket började jag fixa kaffe för ett tag sedan. Borde kanske avsluta det, för kaffe behövs.

Sedan ska jag nog höststäda på balkongen. Det blir nog inte så mycket mer häng där ute i år.

Inga kommentarer: