söndag, augusti 16, 2009

Sehr schön

Sitter här snorig och dan men jag får väl säga att det var värt det. Snorig hade jag kanske blivit ändå liksom. I onsdags såg jag GHS spela och premiärvisa sin video. I torsdags såg jag Louise Hoffsten i hällande regn. Igår var jag på fest vid en sjö. Det blev så mörkt att man bara såg resterna av glöden, månen och stjärnorna. Månen och lite värmeljus lyste upp så man kunde se personen närmast sig. Kallt blev det också men jag var väl förberedd och det gjorde inte så mycket. Det hela var väldigt trevligt, mysigt och lite galet. Idag är jag knäckt. Jag misslyckades totalt med att sova inatt. Inte ens en timme lyckades jag trots att jag försökte. Förkylningen har allierat sig med tröttheten och byggt bo i min kropp. Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen. Jag hoppas på bättre sömn inatt.

Inga kommentarer: