söndag, april 13, 2008

Knäckt

"...your code
your code
your fucking code"

Du knäckte koden. Eller inte riktigt, men du hittade mig. I hope you'll enjoy your stay. Och...skyll dig själv! ;)

Dejten fick uppföljning och prospektet har hittat hit.

Födelsedagsfest hos Sara igår. Trevligt minsann. Väldigt mycket vin drack jag också utan att eh, lida nämnvärt av det. Idag är jag trött på gränsen till medvetslöshet. Har precis duschat och tagit på mig lite kläder. Ska ta och krypa ihop i en liten hög på soffan. Sängen är ju skönare men då kommer jag aldrig därifrån, plus att den inte är bäddad sen jag tvättade igår och det orkar jag fan inte fixa nu.

På återseende.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Prospektet var hemma hos mig igår. Och jag förstod snart vem han pratade om. Och jag visade honom var du fanns. Hoppas att det var ok...

S. sa...

Hahaha, jag hörde att han träffat dig ja men han försökte minsann låtsas att han hittat hit själv! :P För att jag använder "barfota" på last.fm. En lucka jag tänkt på men en sökväg som faktiskt inte funkar om man bara googlar. Men du, det är lugnt.

Anonym sa...

Hehe, jo jag sa till honom att "säg för faen inte att det var jag" så han gjorde rätt som ljög lite ;)

S. sa...

Haha, och han ljög till och med när jag faktiskt var sanningen på spåren. ;)

rawkarpojk sa...

Prospektet de e ja de e ja.
Prospektet de e ja de e ja.
Prospektet de e ja, ja e avslöjad idag under svea rikes lag tamejfan.

Puss.
Hej Joppe!

S. sa...

Fydige Fredrik minsann. Jag kan min Cornelis.