onsdag, oktober 05, 2005

Konstigt

Jag har rätt rejäl träningsvärk, fast det är inte ett dugg konstigt eftersom jag tränade boxercise igår. Mer boxercise har morgondagen att bjuda på. Tidigare ikväll var jag och Limpan och käkade sushi eftersom vi lyckats med veckans mål. Åh, vad gott! Riktig sushi, ingen jävla skit från ICAs kyldisk.

Skönt med sovmorgon och en lugn start på dagen. Vad härligt med solsken! Detta tänkte jag när jag cyklade till skolan på eftermiddagen. Desto närmare skolan jag kom ju mer konstig framstod föreläsningstiden. Jag hade kommit ihåg fel och missade föreläsningen om videoproduktion. Bra, med tanke på att vi har videoproduktion imorgon och att jag dessutom hade lovat att kopiera anteckningar åt en annan person. *morr* Jag vet inte vart jag har huvudet. Under armen kanske? Nån helt annan stans uppenbarligen.

I fredags lämnade jag in en stressig hemtenta efter en stressig vecka. I lördags åkte jag till Linköping (det blev alltså inte Peking) över dan för att träffa någon jag inte träffat förut. Inte helt okänd dock. Mycket åkande fram och tillbaka blev det men vi hade en mycket trevlig eftermiddag i Stan vid Stångån med omnejd. Kom hem till Uppsala sent på kvällen och undrade om jag någonsin varit borta eller om det var någon parallell verklighet. Intensiv dag, skulle man kunna säga. (Och Malin, jag såg affären och tänkte på dig.)

3 kommentarer:

milla sa...

vad snällt att du tänkte på mig :) *ler* jag som att hemma och pluggade hela helgen.. fick mkt gjort men hade helst tagit en promenad i stan jag också! Jag åker nog en sväng till Uppsala i slutet av oktober början av november kanske. För övrigt träffade jag Höst igår på Laakso konsert.

S. sa...

Hör av dig om du vill ta en fika! :)

S. sa...

Och kul att du träffade henne! Jag har inte sett henne sen nångång i våras.