tisdag, oktober 18, 2005

Grinig

Fucking jävla kukdag! Eller ja, den har väl förflutit ganska bra egentligen, men nu känns den som en jävla skitdag. Jag känner mig som en blandning mellan en arg Lilla My och ett ämligt knytt. Jag har precis sovit, och när jag vaknade var jag hungrig och trött.

Mitt fina cykelsadelskydd som gör mig så glad är borta. Fick det i födelsedagspresent av Hanna när jag hade bott här något år. Det är i grå filt med ett rött filthjärta på. Det är så fint. Igår sken solen fint när jag cyklade från högstadieskolan där jag har VFU. Minns att jag satte skyddet på sadeln och sen dess har jag inte sett det. Imorse var det bara borta. For det av efter vägen eller glömde jag det på cykeln igår? Inte mycket att hetsa upp sig över kanske. Men ändå! :(

Igår när jag skulle sova kändes livet ganska hopplöst också. Jag tror jag behöver mer sömn.

Nu behöver jag mat, så jag ska väl gå och handla sådan då.

Inga kommentarer: