tisdag, juli 02, 2013

Juli

Nu är det juli och jag har hunnit vara hemma på ön en sväng, och till Mi. i Östersund. Har även hunnit träffa S. och H., fast inte samtidigt. Har åkt runt ön, har sovit och vänt på dygnet, har läst en bok, har gått barfota i gräs, har turistat i en kyrka, har hängt med päronen, har köpt ett par skor...

Imorrn ska jag på en intervju för ett jobb som egentligen ligger lite för långt bort men som väl vore okej om det skulle legat närmre. En fd. kollega till mig har varit på intervju för samma jobb. Jag är lite nervös. Det var längesedan jag var på intervju men framförallt vet jag inte riktigt hur jag ska ställa mig om jag får ett erbjudande. Jag har hört att min kollega ska få besked imorgon, vilket skulle innebära att jag inte får någon betänketid alls om jag skulle få ett erbjudande. Jag bad att få intervju imorgon, eftersom jag inte varit i stan, och är därmed sist ut. Kanske vet redan chefen hur den vill ha det?

Inga kommentarer: