onsdag, juni 29, 2011

Sommar

Sommarvärmen har hittat tillbaka lite. Alltså den där rejäla värmen. Inte över trettio grader men så det räcker till.

Jag har varit en sväng hemma på ön men är nu tillbaka hemma hos mig. Behöver ta itu med lite grejer. Kontrakt och jox för ny bostad, börja flyttpacka så smått, fixa lite papper, söka lite jobb, vattna blommorna, sätta nån blomma till på balkongen och sådär. Sedan tänkte jag hinna träffa lite folk samt åka på loppis.

Datorn är fortfarande havererad. Förmodligen någon komponent på moderkortet. Tar några veckor innan jag får tillbaka datorn och blir ett par förmodade tusenlappar fattigare. Undertiden håller jag tillgodo med min iPhone och en äldre laptop som jag lånat av pappa. Mellanslagstangenten låter som på en skrivmaskin. Intressant känsla...

Inga kommentarer: