fredag, november 20, 2009

Sömnen

Måste få tag på lite av den, sömnen, men jag kan meddela att jag sett Anna Ternheim i veckan. Det var fantastiskt! Sen har jag jobbat, jobbat, jooobbaaat. Försökt ge mig själv ett litet break trots att det inte funnits tid till nåt alls egentligen. I måndags träffade jag Limpan och det var fint, precis vad jag behövde. Det och en snorig bäbis som blev glad att se mig.

Jag funderar på att återuppta mina födelsedagsplaner precis som de en gång såg ut och faktiskt göra det bästa av det.

Så, nu ska det sovas.

2 kommentarer:

Lena sa...

Ja, ha en fest! Jag åker norrut först den 23:e så jag är på! Kram

S. sa...

Brorsan kommer upp också och stannar nåra dar. Vi åker tåg upp tillsammans den 22:a. Em lät positiv till fest också så jag funderar på att köra ursprungsplanen rakt av så får de som kan (och vill) komma.