måndag, juli 27, 2009

Ich habe Hunger

Skithungrig blev jag, precis nu. Kanske att man skulle ta sig en burgare på MAX? En vegburgare kanske till och med. Mmm. Ska ju ändå snart åt ett MAX-håll. Om en liten stund ska jag hämta upp F. och dra mot IKEA.

Herre gud, hur svensson lät inte det där?

Jag har lite fullt upp theese days av loppisar, utflykter, fikor och annat. Har hängt med folk jag inte träffat på ett tag nu när det är sommar och semester och det har varit fint. Nya likörglas har det blivit också. Secondhandfynd. Men jag tar nog det lite lugnt med loppisar ett tag kanske. Efter ett besök på ett möbelloppisinferno drömde jag en natt med dålig sömn om staplar av teakbyråer och stolar. Ganska jobbigt faktiskt. Men livet är ganska bra ändå.

Näe, dags att hänga upp lite tvätt, svida om och leta reda på bilnycklarna.

2 kommentarer:

Hanna sa...

det finns inget som slår ett veggiemål på max!

S. sa...

Nä, mitt IKEA-sällskap var inte särskilt svårövertalad utan tittade istället på mig med något längtansfullt i blicken (Ja efter burgaren då.)