onsdag, november 23, 2005

Djup suck

Jag är så trött och stressad att jag börjar gråta snart. Vill bara krypa ner under täcket och stanna där. Den här dan har varit så jävla mörk, och jag har varit i skolan precis hela dan. Nu sitter jag här och det är meningen att jag ska ta itu med lite utvecklingspsykologiska begrepp. Vi ska ha någon form av prov på det imorgon. Relativt meningslöst kontrollmoment. Den tiden hade jag velat lägga på någon av de mer seriösa examinationsuppgifter vi har. Det är väl vårt eget ansvar om vi läser eller inte, och huruvida vi gjort det borde märkas i de uppgifter vi lämnar in. Tror många skippade föreläsningen idag för att gå hem och ägna sig åt korvstoppning. Kontraproduktivt. Nä, det är väl bäst att jag går och läser lite om objektpermanens, sensitiva perioder, self-efficacy appraisals och lite sånt då... Shite.

Inga kommentarer: