söndag, september 25, 2005

Tripp

Nää, inte en sån tripp. Även om det säkert är nog så intressant. Jag ska till Peking på lördag. Nää, inte det Peking. Jag ska träffa nån jag aldrig träffat förut. Det kan bli intressant, och förhoppningsvis väldigt trevligt.

Ja, vad har hänt annars då? Jag har inte skrivit klart "Jukka-PM:et". Än. Jag har haft fyra dagars VFU (praktik) i en 1-2:a. Det var kul och intressant. Min VFU-polare visade sig vara livetsordare också. Fascinerande. Eller så inte. Imorrn måste jag lämna in stipendieansökan. Och så har jag spelat gitarr för första gången på nån månad. Igår träffade jag Emelie över en vegburgare och ett par öl, det var trevligt. Tränat har jag gjort i veckan också. Det blir ingen kick-/thaiboxning på Perrys har vi kommit fram till utan åtminstone tre månader på det gamla stället. Yoga i fredags, imorgon ska ta tjuren vid hornen och äntra gymmet.

Inga kommentarer: