lördag, september 17, 2005

Punkbarn

Jag och tre apotekare såg Tjenare kungen ikväll. Den var jättebra och kan varmt rekommenderas. Punkbarnen var så rörande och söta att jag fick tårar i ögonen, vilket sällskapet fann mycket roande. Det var en komedi och jag gråter i regel inte på bio heller.



På minussidan kan jag tillägga att två av mina vänner lider mycket av sin panikångest (sina panikångestar?) just nu och det är inte alls kul. Det verkar gå upp och ner det där. Fast på det stora hela tror jag det går uppåt för dem båda två. Snart i alla fall. Även om den jag känt längst har det riktigt riktigt kämpigt nu. Jag tror på er.

Usch, nu har jag varit lite väl personlig. Det var jobbigt.

Sen märkte jag precis att Blogspot gjort det enklare att lägga in bilder nu. Det tackar vi så väldans mycket för! (Eller vänta, det visade sig inte vara fullt så smidigt som det verkade. Den nya funktionen lägger bilderna överst.)

Och så har jag lyssnat på The Ark i veckan.

"I hope that someone's gonna call
and tell me this night is over
'cause I wanna start living my life
before I get much older"


Lyssnat förresten...såg Jenny Wilson igår. Det var bra fast jag var oinlyssnad och trött och falsettsång gör mig ännu tröttare ibland.


Just det. Jag hade kokat tevatten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gråter till Pixar-filmer.