torsdag, mars 17, 2005

Sömn

Jag är bara trött och vill bara sova. Fast idag är en lite bättre dag än igår. Jag fick iväg en liten seminariesammanfattning till feministiska etiken. En som jag var sen med. Försöker att inte prioritera annat än min c-uppsats just nu. Etiken har jag dock tänkt ta poängen på eftersom jag lämnat in alla småuppgifter. Populärmusiken har tre digra inlämningsuppgifter och jag har inte lämnat in de två som borde lämnats in. Får nog lägga ner ambitionen att ta de poängen. Eller jag har redan gjort det. Uppsatsen måste bli klar snart. Imorgon har jag dessutom första träffen med min nya handledare till d-uppsatsen. Planering med henne och de andra studenterna i gruppen.

Såg Ane Brun på Katalin i tisdags och det var underbart bra. Förbandet Wendy McNeill var jävligt cool också. Köpte hennes skiva Such a Common Bird. Jättekul att äntligen se Ane live. Vi hade jättebra platser långt fram också. Allt var finemang förutom en full man som mitt under konserten deklarerade att han skulle med bussen, och sedan nästan hamnade raklång över Emelie.

Imorrn är det dags för gamla Habermasgruppen att sammanträda, hihi. Linda är i stan så det blir käk och snack hemma hos Klara.

Och så har dom visst eldat lite i min hemstad. I kvarteret Lyckan.

Inga kommentarer: