lördag, maj 26, 2012

Ett steg

Ett steg närmre ett nytt andrahandskontrakt. Från rött kök till blått kök. Från trägolv till svartvitrutigt. Från Svartbäcken till Luthagen. Känns lite som mina hoods faktiskt fast jag aldrig bott riktigt i det som luthagsborna skulle kalla för Luthagen, men väl i dess utkanter. Det är med lite separationsångest jag förbereder mig för att lämna lilla lyan och fina Svartbäcken dock. Svartbäcken, I hope we meet again! Det var fint här bland allt det gröna och lummiga och med raka spåret till tågstationen här intill den gamla galgbacken.

2 kommentarer:

Maja sa...

Betyder det att du löst boendeproblemet helt? Skönt isf! Allt blir så mycket lättare om man åtminstone har den biten tryggad.

S. sa...

Om andrahandsuthyrningen blir godkänd har jag bostad för ett år.