lördag, november 19, 2011

Soool

Solen skiner och fönstrena ser skitiga ut. Ska jag? Det är ju lite av sista chansen. Borde också fixa lite med cykeln. Åka och pumpa den samt ge den lite olja. Ska jag? Imorrn skulle det kanske regna.

Just nu sitter jag och dricker te, har skitigt hår och har bara halvvägs kommit ur pyjamasen. Ganska skönt faktiskt.

Ikväll lutar det åt någon form av vindrickande. Elin har fått nytt jobb och det bör firas. Så jag har sagt ja, men vet inte riktigt till vad. Det visar sig väl.

Nu ska jag äta en macka.

2 kommentarer:

Linda sa...

Det där med fönstrena slog mig också, och jag vill minnas att jag siste jag putsade dem tänkte att det faktiskt inte var så jobbigt, men ändå blev det ogjort idag. Imorgon kanske;)

S. sa...

Nä det går ju rätt fort att åtminstone få dem bättre än de var innan. Tänkte bara ta dem på utsidan också tror jag. Speciellt balkongdörren och halva vardagsrumsfönstret märker jag av. Det har regnat och stänkt vatten och pollen på.