söndag, maj 15, 2011

Snart så

Snart så är terminen slut. Tre veckor skola kvar. Fyra veckor kvar på mina jobb. (Och tre månader kvar i min lägenhet.)

Det är extremt mycket att göra nu. Maj är en helt vansinnig månad. Jag hinner inte med min kurs, jag hinner inte med min bokcirkel, jag hinner inte höra av mig till folk och jag hinner knappt med mitt jobb.

Försöker hinna med lite ledighet och lite roliga saker i alla fall. Förra veckan var jag till Sthlm på lördagen på lite intressanta föredrag och samtal. Hann med att träffa folk och ta ett glas också. Igår var Limpan här på dan och vi grejade med lite av hennes gamla saker som ska säljas. Sedan åkte jag till Pitelena och tittade på melodifestival med skräckblandad förtjusning.

Idag är jag åter back to business. Tvättar, diskar, rättar och sen kommer Limpans grillköpare.

Inga kommentarer: