tisdag, januari 31, 2006

Snott

Det här har jag snott.

Four jobs I’ve had in my life
guide
alltiallo
kassörska
brevbärare

Four movies I can watch over and over
Almost Famous
Sällskapsresan (I)
Terminator II
Änglagård

Four places I have lived
Bosvedjan
Alnö
Kantorn
Gamla Studentstaden

Four TV shows I love to watch
Six Feet Under
Seinfeld
Cityakuten
L-Word

Four places I have been on vacation outside Sweden
Danmark
Tyskland
Frankrike
Grekland

Four websites I visit daily
Yahoo Mail
Aftonbladet
ST
universitetets studentportal (min startsida)

Four of my favorite foods
grillad köttbit
potatisgratäng
pasta med god sås
trattkantarellsoppa

Four places I would rather be right now
sängen
varm famn
solig strand
massagebänk


Jahaja, det där var ju intressant. Det var svårt det där med filmerna (T2 vet jag ärligt talat inte om jag orkar se "over and over" även om den är skitbra och jag har sett den "over and over") och TV-serierna (vet inte om jag "love" L-Word men...). Men jag gillar att det är fyra av dom man gillar bäst till exempel, och inte de fyra man gillar bäst. Stor skillnad.

Ja då har jag utvärderat en menlös dagboksgrej då istället för att läsa metodikhäftet om geografi. Denvermetoden, here I come... Eller var det "sköna sängen, here I come"?

Inga kommentarer: