söndag, december 04, 2005

Andra advent















Så här såg det ut hos mig förut idag. Jag har häcken full av skolarbete och jag måste ge mig ut på isen i mörkret för att hämta min cykel på stationen. Såg Fugees igår så nu lyssnar jag på deras greatest hits som M. kopierat åt mig, och så har jag plockat fram Lauryns solodebut. Det var framförallt coolt att se henne live igår.

Det blir nog att se Frida Hyvönen på lördag tror jag. Hade funderingar på att se Ed Harcourt helgen därpå, men inget verkar bli som jag hade förhoppningar om (även om dom var små) så jag skiter nog i det. Orkar inte.

2 kommentarer:

milla sa...

tänkte se frida hyvönen på torsdag jag... har tenta på onsdag så det passar så bra när den är över :)

S. sa...

härligt! jag vet en till som ska dit... här spelar hon på en feministfestival: www.femivalen.se det går lite segt för mig att få sällskap trots att spelningen är så billig (festivalpass 30 + biljett 70). dom som vill kan inte och dom som kan vill inte, verkar det som...