söndag, juni 19, 2005

Ljuva minnen

Såg The Ark igår för första gången på fyra år. Skitkul! Trots Olas stundtals horribla utstyrsel. Men när han visade sin bara överkropp förlät jag honom. Rösten, utstrålningen...ah. Det och de många gamla låtar de framförde framkallade gamla minnen. Vissa ljuva andra kanske mer...ja, jag vet inte vad. Betydelsefulla de med i alla fall. Han kommer alltid att ha en liten plats i mitt hjärta tror jag. Det är klent med förståelse från omgivningen dock, hahaha. Anna Ternheim var underbar, även om hon och bandet såg lite trötta ut efter att ha kommit direkt från ett gig på Hultsfred. Moneybrother var en fröjd att se också. Vilket drag! En kanonbra kväll i trevligt sällskap var det. Och idag slappade vi vid ån och trots prat om att bränna sig så gjorde jag just det misstaget och är hallonröd lite överallt.

2 kommentarer:

milla sa...

snygg bild!

S. sa...

tackar! :)(snygg överkropp också. :P)