söndag, januari 16, 2005

Pretto

Satt här och kände mig smått pretto när jag försökte komma på bra låttitlar att döpa min blog efter, eller det största problemet var kanske adressen. Allt förbannat är ju upptaget! Försökte köra R.E.M.-temat i den här också precis som i den om inte ännu mer pretto utrikiska upplagan som existerat ett tag. Men men, Patti fick låna mig namnet och sen fick det bli en översättning. Hade hittat en skitbra adress innan, som faktiskt inte var en låttitel heller, och kände mig jävligt nöjd...tills jag upptäckte att den var felstavad. Jaja. Sen hann jag inte mycket längre förrän telefonen ringde. "Hej, det är Lena! Jag är här utanför..." och så kom Lena med värsta barskåpet i en plastkasse. Efterfest typ. Så ringde Mange till Lena, och Lena berättade att vi drack bacardi. "Jamen då kommer jag också" sa Mange. Jahaja, spontan liten efterfest. Very nice. Jag hade ju varit hos Emelie och druckit vin innan och ganska precis kommit hem. Nu är klockan halv fem och, det luktar typ sushi från min kokvrå, och jag inser att det nog inte blir nåt plugg imorrn heller. Fan. Jag måste nog om jag inte ska behöva skämmas när jag mailar iväg teorin på måndag. Och förresten så tänkte jag att den här blogen (eller vad man nu vill kalla den) ska ersätta de dagboksliknande rester som finns på vissa andra håll. Så länge jag ids liksom.

Nattinatti!

Inga kommentarer: